Spotify invite

https://www.spotify.com/en/invitation/sCwY2WzHPLyb69ax

9 kommentarer:

  1. Hej ! Skulle blivigt jätte glad om ni skickade en spotify inbjudan till min mail :) Det är ju alltid roligt med lite ny musik i öronen , med vänliga hälsningar Emma :)

    emmadamirchi@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Uppdatera nu då, jag har väntat hela dagen :)

    SvaraRadera
  3. Äh, det verkar ju inte komma någon idag. Har väntat hela dan :(

    SvaraRadera
  4. Skulle gärna ta emot en invite om du har...

    peter_karlsson.swe@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Har ni tagit semester, ser att inte sidan blivit uppdaterad på länge och jag som önskar en invite till min fru, vi har bröllopsdag på onsdag.

    SvaraRadera
  6. hej, Skulle gärna ta emot en invite om det finns :-).
    l_sandbacka@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. hej Jag skulle gärna ta emot en invitacion om de finn som spotify tack till encarnacion46@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej jag är en 52 årig ungdomlig "tant" som hemskt gärna skulle vilja ha en spotify inbjudan.

    Skulle bli jätte glad!!!!
    suss500@hotmail.com

    Hälsn/Susanne

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Är en 52 årig "tant" som skulle vilja ha en spotify inbjudan.
    Skulle bli jätteglad!!!!

    susanne.degerman@gmail.com

    SvaraRadera